tirsdag 24. november 2009

Genserene er ferdige =) (velg farge selv) Men....



I dag var jeg innom protektiv for å trykke noen prøve gensere og T-skjorter. Jeg valgte ut 4 hettegensere. Str. S, M, L og XXL. I fargene svart og brun (Det eneste de hadde). Det er kjempegode gensere, som er super mye og deilige å gå i :) Problemet var at de hadde trykket frontlogoen for liten! Noe jeg ikke la merke til, før etter at hun hadde trykket de 4 genserne. Dette er ingen krise, de holder på å lage større logoer nå, og de vil bli veldig fine. (se redigert bilde) Baksiden var derimot perfekt og ser kjempefin ut. For å redde de 4 hettegenserne satt vi på en nettadresse foran også. Min personlig mening er at disse er like fine som de andre kommer til å bli! Så første mann til mølla! Disse finnes det bare 4 av !

Kameraet rakk jeg ikke å hente, siden det tok mye lengre tid hos protektiv enn beregnet. Se bildene av genserne under! Se også fargene du kan bestille genseren i!

Klubbgensre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skal dere ikke lage flere?

Christian sa...

Det skal vi. Vi skal lage 25 Hettegensere og 25 T-sjorter i første omgang ;)